mandag 26. november 2018

Eg skal bli pappa! ..og tankene rundt det..

Tankene har fortsatt rundt det faktum at eg skal bli pappa, naturleg nok vil vel dei lærde seie. Eg trur nok ikkje at eg veit kor mykje livet vil forandre seg, men eg har lest meg opp på en del. Tusen ting poppar inn i hovudet kvar dag; Kona må kjøpe nye kle som passa. Vi må male barnerommet. Kan vi finne babyting på finn? Kva tid skal vi på ultralyd? Kva økonomisk bistand har vi krav på? Søstra hennar skal jo straks føde, då vil jo ho ha mykje gravidkle til overs. Tankane rundt dette endar aldri.

Vi har iallfall funne ut at Thanksgiving er ei god tid for å seie det til familien. Kona mi er jo halvt amerikansk og feiring av Thanksgiving er viktig i familien hennar, nesten meir viktig enn julefeiringa faktisk! Svigers har invitert ned mine foreldre, svigerinnene mine kjem med familie, svigerforeldrene til svigerinna mi kjem, og tanta og onkelen til kona mi skal òg vere der i år. Dette blir ein heilt ypperleg setting for å berette om familieforaukninga. Vi gler oss i hel til vi kan skrike det ut til verda! Fram til då får vi berre sjå fram mot neste steg på veien til ein liten mini-me rundt oss i kvardagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar